یادداشت۰۹:۰۰
سلام! این اولین یادداشت فارسی من است. حالا این سایت از متن راستبهچپ و فونت فارسی هم
پشتیبانی میکند. کافی است در ابتدای فایل lang: fa را اضافه کنم.
مهندس نرمافزار و علاقهمند به نرمافزار آزاد. دوست دارم سیستمها را باز کنم و ببینم چطور کار میکنند. اینجا نوشتهها،پیوندهای خواندنی و یادداشتهای کوتاهم را نگه میدارم.
سلام! این اولین یادداشت فارسی من است. حالا این سایت از متن راستبهچپ و فونت فارسی هم
پشتیبانی میکند. کافی است در ابتدای فایل lang: fa را اضافه کنم.
دربارهٔ فهمیدنِ یک چیز تا عمقِ آن. · ۷۲ واژه