Note۰۹:۰۰
سلام! این اولین یادداشت فارسی من است. حالا این سایت از متن راستبهچپ و فونت فارسی هم
پشتیبانی میکند — کافی است در ابتدای فایل lang: fa را اضافه کنم.
Short thoughts, posted as they come.
سلام! این اولین یادداشت فارسی من است. حالا این سایت از متن راستبهچپ و فونت فارسی هم
پشتیبانی میکند — کافی است در ابتدای فایل lang: fa را اضافه کنم.
Spent the evening reading Wittgenstein and rewriting a config parser. Surprisingly the same activity: deciding what a thing is allowed to mean.